بیانیه راهبرد مشارکت های عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان کلیه مقررات صادره خود اعم از بخشنامه ها ، آیین نامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط اجرائی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می نماید.

در این تارنما سعی شده است کلیه استانداردهای مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس پذیری تارنما، دسترس پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی، بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد. همچنین اصلاح و بهبود روش های ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق سایت و همچنین اطلاع رسانی و به روز رسانی اخبار و اطلاعیه ها در این تارنما یکی از مهمترین  اهداف این سازمان محسوب می شود.

کاربران می‌توانند در قسمت انتقادات، پیشنهادات/ پرسش و پاسخ در صفحه " میزخدمت"  که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در قسمت خدمات الکترونیک قرار داده‌ شده است، سوالات خود را در زمینه های مرتبط بدون هیچگونه هزینه ای ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. سوالات واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.

کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه‌ "رسیدگی به شکایات" که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهانقرار داده‌ شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند.

همچنین شهروندان گرامی می توانند در ساعات اداری بطور مستقیم از طریق منوی"تمـاس باما"در سایت اداره کل با ما ارتباط برقرار نمایند.