آشنایی با الگوها و تکنیک¬های کاربردی «مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در کسب_وکار » دانلود فایل اطلاعات کلی فایل نوع فایل PDF تاریخ بارگذاری ۳۰ مهر ۱۳۹۸ تاریخ به روز رسانی ۳۰ مهر ۱۳۹۸ حجم فایل ۱,۴۳۸.۱ کیلوبایت تاریخ فایل ۸ اسفند ۱۳۹۹ اظهار نظر میانگین امتیاز کاربران: 0.0 (0 رای) 12345 امتیاز 12345 ایمیل را وارد کنید ایمیل نمایش داده شود. تعداد کاراکتر باقیمانده: 500 نظر خود را وارد کنید پس از انتشار این نظر، به من اطلاع داده شود. ارسال