اخبار

اطلاعیه فرایند جدید ثبت نام بیمه بیکاری از 7 مردادماه/ ویژه متقاضیان بیمه بیکاری

بیمه بیکاری
متقاضیان بیمه بیکاری از تاریخ 99/5/7 از طریق زیر اقدام نمایند

قابل توجه متقاضیان بیمه بیکاری

 کلیه متقاضیان جهت بهره مندی  از شرایط بیمه بیکاری می بایست ابتدا در دفاتر پیشخوان  دولت احراز هویت نموده و پس از دریافت  نام کاربری و رمز ورود با وارد شدن  به سامانه جامع روابط کار به آدرس(http://prkar.mcls.gov.ir  پنجره خدمات  اداره حمایت از مشاغل و بیمه  بیکاری)  نسبت به  درخواست  و بارگزاری  مدارک خود اقدام نمایند( تکمیل اطلاعات هویتی و تکمیلی)

مدارک لازم جهت ثبت و تکمیل اطلاعات و بارگزاری در سامانه:

1)      کارت پایان خدمت

2)      صفحه اول دفترچه بیمه

3)      قرارداد سال آخر و نامه عدم نیاز از جانب کارفرما در صورت اخراج به دلیل پایان قرارداد.

4)      کارت ملی

5)      لیست سوابق بیمه

6)      آراء صادره توسط مراجع تشخیص و حل اختلاف  در صورت اخراج به دلیل دائمی بودن مبنی بر درخواست بازگشت به کار

7)       در صورت داشتن مدرک آموزش فنی و حرفه ای

پس از ثبت اطلاعات پیامک برای متقاضی مبنی بر اینکه با موفقیت اطلاعات به ثبت رسید، ارسال می شود.

سپس نماینده اداره کار ضمن بررسی مدارک لازمه، جهت اعلام نظر آن را ارجاع به نماینده تأمین اجتماعی (مربوط به همان شعبه  مربوطه که آخرین لیست حق بیمه را کارفرما پرداخت نموده ) اقدام می نماید .

پس از بررسی توسط نماینده تأمین اجتماعی در صورت  تایید، میزان مدت برقراری و استحقاق و مبلغ آن را تعیین و اقدامات لازم را جهت برقراری اعلام می نماید.

 فلوچارت راهنمای بیمه بیکاری

شایان ذکر استقیمت تمام شده قبول درخواست و تشکیل پرونده  بیمه بیکاری  در دفتر خدمات پیشخوان دولت الکترونیک در سال99 توسط  معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات  وارتباطات رادیویی  به مبلغ  256200 ریال ( بیست و پنج هزار و ششصد و بیست تومان) تعیین شده است.

 

 

 

 

 

 

 

۸ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۴۷
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید