اخبار

آغاز فرایند ارزیابی الکترونیکی عملکرد ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

آغاز فرایند ارزیابی الکترونیکی عملکرد ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، فرایند ارزیابی الکترونیکی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شهرستان های آران و بیدگل و اردستان آغاز شد.

حسن پورعسگر رئیس اداره ارزیابی عملکرد تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در حاشیه برگزاری این جلسه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم  بررسی اقدامات و فعالیت های ادارات در حوزه های عمومی و تخصصی، شیوه اجرای این فرایند به صورت الکترونیک و گفتگوی آنلاین تعریف شده است.

 وی  در خصوص نحوه اجرای این فرایند افزود: بر اساس شیوه نامه تعریف شده، کارشناسان ادارات شهرستان نسبت به ارائه مستندات اقدامات انجام شده طبق چک لیست های ابلاغی مدیریت های تخصصی وعمومی ستاد در بازه زمانی مشخص شده ، اقدام می نمایند.

وی  افزود: کارشناسان ارزیابی ضمن بررسی مستندات در جلسه گفتگوی آنلاین نقاط قوت و ضعف و درصد عملکرد و نحوه اجرای عملکرد را بررسی و امتیازدهی خواهند کرد.

پور عسگر با بیان اینکه استفاده از بسترهای دولت الکترونیک و فضای مجازی، تا حدود زیادی در کاهش سفرها و مأموریت های بین شهری کارکنان موثر است افزود: با شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از تجمعات،  باجایگزینی شیوه ارزیابی الکترونیک ادارات شهرستانی به جای بازدید حضوری از ادارات گام مؤثری در راستای تحقق دولت الکترونیک برداشته شده است.

 پور عسگر همچنین گفت:  فرایند ارسال مستندات از 23 مهرماه آغاز و اولین جلسه گفتگوی آنلاین نیز امروز با ادارات شهرستان های آران و بیدگل و اردستان برگزار شد و این فرایند تا اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است در هر جلسه گفتگوی آنلاین مستندات ادارات دو شهرستان  توسط کارشناسان ارزیابی عملکرد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رسانه جدید

 

۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۳۹
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید