هم زمان با آغاز تعطیلی دو هفته ای ستاد مقابله با کرونا، با دستور " محمدشریعتمداری" وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده ازمرکز تلفن 2500 صندوق بازنشستگی کشوری برای معاونت روابط کار با هدف پاسخگویی به سوالات جامعه هدف این معاونت تسریع شد .
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سوالات فنی حوزه روابط کار از جمله مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری فراهم شد .
زیر ساخت این مرکز تلفن، فناوری اطلاعات بوده و از روش های قدیمی استفاده نشده است.
یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این مرکز اتصال به یکی از سرویس دهنده های اینترنتی کشور است .
همچنین این مرکز امکان انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل را نیز دارد .
این مرکز بر اساس تنوع سوالات در حوزههای مختلف روابط کار به ویژه حوزه جبران خدمت مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری مهیا شده است.