اخبار

با دستور مقام عالی وزارت

مرکز تلفن 2500 پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار شد

مرکز تلفن 2500 پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار شد
هم زمان با آغاز تعطیلی دو هفته ای ستاد مقابله با کرونا، با دستور " محمدشریعتمداری" وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده ازمرکز تلفن 2500 صندوق بازنشستگی کشوری برای معاونت روابط کار با هدف پاسخگویی به سوالات جامعه هدف این معاونت تسریع شد .

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به  ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سوالات فنی حوزه روابط کار  از جمله مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری فراهم شد .

زیر ساخت این مرکز تلفن، فناوری اطلاعات بوده و از روش های قدیمی استفاده نشده است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مرکز  اتصال به یکی از سرویس دهنده های اینترنتی کشور است .

همچنین  این مرکز امکان انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل را نیز دارد .

این مرکز بر اساس تنوع سوالات در حوزه‌های مختلف روابط کار به ویژه حوزه جبران خدمت مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری مهیا شده است.

تعاون کارو رفاه اجتماعی استان اصفهان<

۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید