اخبار

جلسه جمع بندی ارزیابی عملکرد فضای عمومی تیم وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان اصفهان

جلسه جمع بندی ارزیابی عملکرد فضای عمومی تیم وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان اصفهان
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان جلسه جمع بندی تیم ارزیابی عملکرد وزارت متبوع با حضور معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز چهارشنبه 11 اسفندماه برگزار شد.

معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در این جلسه عنوان کرد: ارزیابی عملکرد با دیدگاه فرآیندی و رویکرد پیشگیرانه در دستگاه ها منجر به افزایش بهره وری و اثربخشی و به دنبال آن موجب ارتقا و پاسخگویی ادارات می شود.

لطفی با اشاره به دستور مقام عالی وزارت در سال 94 مبنی بر ارزیابی فضای عمومی و هماهنگی و هم افزایی ادارات در استان ها گفت: در این راستا شاخص هایی با نظر مقام عالی وزارت در 6 محور 45 شاخص تدوین شد و 340 اداره کل درسطح کشور و در طی 7 ماه مورد ارزیابی قرار گرفت.
معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه گفت: استان اصفهان به عنوان یکی از 5 استان برترکشور در ارزیابی فضای عمومی انتخاب شد واداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان نیز همراه با دو استان دیگر موفق به کسب رتبه اول سال 94 شد.
لطفی درخصوص روند ارزیابی فضای عمومی در سال 95 گفت: تاکنون ادارات 15 استان مورد ارزیابی قرار گرفته و در نیمه اول سال 96 نیز سایر استا¬ن¬ها مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
وی نظارت مطلوب، آسیب شناسی و شناسایی فرصت¬ها و محدویت ها و همچنین آگاهی دادن به ادارات استانها در مورد کیفیت عملکرد و مسائل شغلی موجود در آنها را از اهداف بازرسی ادواری دفتر ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست.
لطفی ضمن تقدیر از عملکرد مدیران استانی در سال 95 خاطر نشان کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده تقویت نظام پیشنهادات در راستای مدیریت نظام مشارکتی، توجه به کمیته سلامت و صیانت از حقوق مردم و کاهش زمان پاسخگویی به شکایات لازم است موردتوجه قرار گیرد.
معاون دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآورشد: در سال جاری سامانه جامع پاسخگویی به شکایات مردمی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در راستای قانون ارتباط با مردم و رسیدگی به شکایات مردمی به صورت الکترونیکی راه اندازی شده است.
لطفی افزود: نحوه پاسخگویی به شکایات از محورهای مهم ارزیابی است و پاسخگویی به موقع و مستند در افزایش اعتماد عمومی به ادارات و در پی آن به وزارت متبوع از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی در پایان گفت: در راستای خدمت رسانی مناسب به مردم لازم است با در نظر گرفتن شایسته سالاری در انتصابات مدیران و روسای ادارات ستادی و شهرستانی، به نحو مطلوب از امکانات و نیروی انسانی استفاده شود.
در ادامه این جلسه اعضای شورای هماهنگی استان وکارشناسان تیم ارزیابی عملکرد به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
لازم به ذکر است تیم ارزیابی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از 7تا 11 اسفند ماه در دستگاه های تابعه وزارت متبوع در اصفهان مستقر و اقدام به ارزیابی فضای عمومی ادارات بر اساس 45 شاخص نمودند.
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ۱۷:۱۰
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید