یکشنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۵, ۲۲:۴۳
 
 

بیانیه توافق سطح خدمت تارنمای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان

بیانیه توافق سطح خدمت تارنمای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان 

مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات داره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان  به آگاهی عزیزان می رسد:

۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی (در قالب میز خدمت) از طریق مراجعه به بخش
خدمات مراجعین ، انتقادات و پیشنهادات و پرسش و پاسخ و یا بخش ارتباط با ما را به صورت تمام و قت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، دارا می باشد.
۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت - برای برقراری ارتباط با وزیر به قسمت ارتباط مستقیم با مدیر کل ، و برای برقراری ارتباط سایر حوزه ها به بخش ارتباط با ما مراجعه فرمایید.
۳- به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد .
4 - این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد . در صورت بروز هر گونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل 

 آپارات

بخشنامه حقوق و دستمزد سال 1395

 

پاسخ گویی به شکایات  

ستاد خبری حراست

رسیدگی به پرونده شکایت

وکتور روابط کار 2 وکتور اشتغال وکتور تعاون
روابط کار
کار آفرینی و اشتغال
تعاون
 البوم ایکون دانلود قانون و مقررات
 آلبوم تصاویراطلاعیه قوانین و مقررات
 ایمیل map   وکتور ارزیابی
 ارسال نامه تماس با ما اداره ارزیابی عملکرد   
 RSS چارت سازمانی  ایکون سوال  
مشاهده RSS  چارت سازمانی پرسش و پاسخ
ایکون بازرسی کار
  انجمن
وکتور تلگرام
اداره بازرسی کار
انجمن های صنفیکانال رسمی اداره کل
ایکون آیکون دور کاری ایکون مسکن مهر

 دریافت فیش حقوقیدور کاری مسکن مهر
 پیگیری مشکلاتسامانه برید وکتور ثبت نام
کد رهگیری
 سامانه بریدثبت نام 
وکتور الکترونیک  وکتور توافق وکتور بخش ویژه اعضا  
 خدمات الکترونیکبیانیه توافق سطح خدمت 

خروج از دسترس تارنما

                 
              

تاریخ بروزرسانی : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ۰۹:۲۴
کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشد.